Ξενοδοχείο

Η Deloitte δημοσιεύει τη νέα έρευνα με τίτλο «A Restoration in Hotel Loyalty: Developing a blueprint for reinventing loyalty programs», που παρέχει ενδιαφέροντα ευρήματα σχετικά με την καταναλωτική συμπεριφορά των ταξιδιωτών και την ικανοποίηση από τα προγράμματα επιβράβευσης τακτικών πελατών (loyalty reward programs).

H έρευνα πραγματοποιήθηκε τον Οκτώβριο του 2012 μέσω συνεντεύξεων από 4.000 ταξιδιώτες και 2 focus groups, και διαπιστώνει μια απότομη πτώση της αφοσίωσης των πελατών προς τις τουριστικές επιχειρήσεις. Μόνο το 8% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι μένει πάντα σε κατάλυμα της ίδιας τουριστικής επιχείρησης.

Αντιμετωπίζοντας αυξημένο ανταγωνισμό και συρρίκνωση του πιστού πελατολογίου τους, τα καταλύματα απαιτείται - τώρα περισσότερο από ποτέ - να εστιάσουν στην παροχή βελτιωμένων και εξατομικευμένων ταξιδιωτικών εμπειριών στους πελάτες τους.

Ο πρακτικός ταξιδιώτης

Η οικονομική κατάσταση εξακολουθεί να επηρεάζει τις συνήθειες των ταξιδιωτών, με τη σχέση τιμής/αξίας να αναγνωρίζεται ως ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες κατά την κράτηση δωματίων σε ξενοδοχεία και θέσεων σε πτήσεις. Η έρευνα εντόπισε ότι οι καταναλωτές αναζητούν υψηλή σχέση τιμής/αξίας, άνεση και βολική ή προνομιακή τοποθεσία όταν επιλέγουν ένα ξενοδοχείο.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Σύμφωνα με την έρευνα, το 63% των ερωτηθέντων δεν επιθυμούν να επικοινωνούν με τουριστικές επιχειρήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το 44% δεν επισκέπτεται σελίδες κοινωνικής δικτύωσης και σελίδες αξιολόγησης τουριστικών επιχειρήσεων.

Τα smartphones και οι ιστοσελίδες πωλήσεων

Το 80% των ερωτηθέντων δεν έχουν ποτέ κατεβάσει εφαρμογή κάποιου ξενοδοχείου ή κάποιας αεροπορικής εταιρείας στο smartphone τους. Ταυτόχρονα, σχεδόν οι μισοί από τους συμμετέχοντες στην έρευνα έχουν χρησιμοποιήσει ιστοσελίδες πωλήσεων για να παρακολουθούν τις προσφορές στον τουριστικό κλάδο.

Σελίδες ξενοδοχείων στο Ίντερνετ

Στην πραγματικότητα η πλειονότητα των καταναλωτών χρησιμοποιεί ακόμη δοκιμασμένους και αξιόπιστους τρόπους για τις ταξιδιωτικές κρατήσεις τους, το 61% επισκέπτεται σελίδες ξενοδοχείων πολύ συχνά. Αυτό που πραγματικά κερδίζει το ενδιαφέρον των καταναλωτών είναι οι ασφαλείς και εύκολες συναλλαγές, οι προσφορές μέσω email και τα πρόσφατα νέα.

πηγή: Hotel & restaurant

Share